Przejdź do głównej zawartości

Rekrutacja na rok szkolny 2019/20


Postępowanie rekrutacyjne odbywa się według następujących etapów i terminów:
1.   Zgłoszenia lub wnioski o przyjęcie do szkoły składane są w sekretariacie szkoły w terminie do  29.03.2019 r.
2.   Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do klasy I publicznej szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59) – 08.04.2019 r.
3.   Podanie do publicznej wiadomości przez Komisję Rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych –10.04.2019 r.
4.   Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia od 10.04. – 15.04.2019 r.
5.   Podanie do publicznej wiadomości przez Komisję Rekrutacyjną listy kandydatów  przyjętych i kandydatów nieprzyjętych - 18.04.2019 r.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O akceptacji

Kiedy jakiś człowiek przeżywa wobec innego człowieka prawdziwą, nie fałszowaną akceptację i pozwoli mu ją odczuć, ma możność stać się dla niego ogromną pomocą Jego akceptacja drugiego takim, jakim jest, stanowi ważny czynnik w pielęgnowaniu stosunków, które pozwalają drugiemu człowiekowi rosnąć, rozwijać się, przeprowadzać konstruktywne zmiany, uczyć się rozwiązywać swoje problemy, dochodzić do zdrowia psychicznego, stawać się bardziej twórczym i urzeczywistniać wszystkie swoje możliwości. Jest to jeden z owych prostych, ale cudownie pięknych paradoksów życia: kiedy człowiek czuje, że ten drugi akceptuje go rzeczywiście takim, jaki jest, staje się niezależny i od tej chwili może zastanawiać się nad tym, jak chciałby się zmienić, jak mógłby stać się inny i zrealizować więcej z tego, do czego jest zdolny. Akceptacja jest jak żyzna ziemia, która pozwala drobnemu nasionku rozwinąć się w mały kwiatek, który tkwił w nim w zarodku. Ziemia tylko umożliwia, aby nasionko stało się kwiatem. Uwaln

Lęki dziecięce

Strach i lęk są nieodłącznymi towarzyszami ludzi. Z powodu ciągle wzrastającej liczby zagrożeń życia codziennego staliśmy się społeczeństwem lękowym. W atmosferze ciągłych lęków wzrasta także młode pokolenie. Już ponad 20% dzieci w wieku szkolnym przeżywa silne lęki. Przez większość z nas lęk często mylony jest ze strachem - tymczasem jest zupełnie czymś innym. Strach jest reakcją, która pojawia się na konkretne bodźce zagrażające. Lęk jest natomiast szczególną formą strachu. Ten stan emocjonalny powstaje jako reakcja na zagrożenie, którego źródło nie jest dokładnie znane, a sygnały niebezpieczeństwa nie są wyraźne i racjonalne. Lęk pojawia się wtedy, gdy przewidujemy niebezpieczeństwo, kiedy spodziewamy się, że może nas co spotkać i jednoczenie, gdy nie mamy możliwości zapanowania nad sytuacją, kiedy nie możemy jej kontrolować. Lęk ma także bardzo ważną funkcję pozytywną, a mianowicie mobilizuje do działań chroniących przed realnym zagrożeniem. Lęk ułatwia uczenie się zachowań spo